marți, 23 august 2011

Confisca-i camasa.:)

Zilele acestea ca de obicei am mai dat o tura prin seconduri si am mai gasit cateva minunatii, nu cred ca este tura in care sa nu intru si sa gasesc ceva super frumos si sa imi promit ca nu o sa mai dau niciodata (aproape) banii pe carpele din malluri.  O piesa gasita m-a inspirat sa scriu si acest post: camasa de inspiratie masculina. O camasa alba, simpla cu taieturi drepte de care m-am indragostit pe loc si din care pot sa alcatuiesc lookuri cuminti, office sau trashy, gen Mary Kate Olsen. Camasa trebuie sa fie neaparat de cea mai buna calitate, sa nu se sifoneze repede mai ales daca ai de gand sa ii bagi marginile in fusta sau in pantalon si in ciuda lookului trashy trebuie sa fie impecabil de curata, mare atentie la guler. Va trebui sa aiba cel putin un numar, doua mai mari decat ceea ce porti tu in mod obisnuit, altfel va fi o camasa banala. Se poate accesoriza cu orice, de la coliere statement pana la esarfe colorate sau brose pretioase.Arata senzational cu stiletto dar merge foarte bine purtata si in combinatii mai casual. Aveti mai jos cateva lookuri de inspiratie, bineanteles by Olivia Palermo, Mary Kate Olsen and others. Daca nu vreti sa dati banii pe asa ceva puteti incerca prima data cu o camasa din dulapul iubitului, sotului,fratelui,  tatalui sau a oricarui alt mascul din dotare.

7 comentarii:

  1. imi place...o sa ...fur si eu una ...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa! si eu am una, tot din second hand, arata divin pe o gramada de tinute! o iubesc pur si simplu!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac foarte mult hainele largute, de obicei cumpar tricouri marimea L desi eu port S ;) arata foarte cool! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele: second hand rules. M-am suparat foarte tare pe magazinele de mall, mi-am luat zilele trecute o pereche de sandale Zara care nici o luna nu au rezistat in conditiile in care le-am purtat ocazional.:(

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anca: la foarte multi trendsetteri am auzit lozinca: "cum faci sa fii stylish? Nu port niciodata haine foarte mulate." Si eu cred ca asta e unul dintre secrete.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos, aveam planificata o raita prin seconduri, dar nu m-am gandit la genul asta de camasa. nici eu nu mai sunt fana haine din mall, secondurile sunt mai interesante, mereu gasesc combinatii care-mi plac. mersi de idee!

    RăspundețiȘtergere