marți, 30 august 2011

Oxford Shoes.

Ma tot bate gandul sa investesc intr-o pereche de Oxford Shoes frumosi. Pentru ca imi doresc o pereche frumoasa, din piele si investitia financiara o sa fie pe masura, asadar am facut astazi un mic research online sa imi dau seama cat de versatili sunt si la cate tinute ii pot "forta". Am gasit o multime de vedete care poarta acest gen de pantofi, mie mi se par perfect pentru sezonul de toamna si cred ca completeaza bine atat o tinuta office cat si o tinuta casual. Tinuta mea favorita, ca de obicei, este compusa de minunata Olivia Palermo dar si restul care le veti vedea mai jos mi se par foarte reusite.
Singura intrebare care mai ramane este: heels or flat?


15 comentarii:

  1. @cara p: don't mess with my feelings.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. definitely flat ;) si alege ceva metalic, preferabil argintiu oglinda: iti vor imbogati si cea mai plictisitoare tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mi-am luat o pereche acum doi ani, superbi, bleumarin, cu toc inalt, de la Benvenutti, dar ii asortez foarte greu... Merg cu destul de putine lucruri, chiar daca aparent sunt extrem de versatili... desi am vrut sa imi usurez viata cumparandu-i, s-au dovedit a fi a pain in the ass :p Dar sunt absolut superbi...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt absolut superbi, se potrivesc la orice fel de tinuta, eu as merge pe flat, de fapt detin o pereche dar inca nu am indraznit sa-i port, inca ma mai tin cu maini si cu picioare de vara, raman la sandale deci :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @stilistele: la ceva metalic ma gandeam si eu.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @A Blog With Us: si eu mai tin de vara dar vad clar cum incet, incet se apropie toamna asa ca ma pregatesc.:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Cris: excat asta e si temerea mea, sa nu dau o gramada de bani si sa-i tin in dulap. Tocmai de aceea, chiar daca tind spre heels, o sa aleg flats ca sa fiu sigura ca ii port.

    RăspundețiȘtergere
  8. Desi eu sunt pro tocuri in 99% din cazuri, acum sunt tentata sa zic fara.

    RăspundețiȘtergere
  9. minunatii oxford shoes.......imi plac si mie.....as merge pe flat deoarece sunt mai comozi...hmmm, ia sa bag si eu un research...tu de unde ii cumperi? ai vazut ceva misto pe undeva?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alexandra: incearca pe bohoo.com :)

    RăspundețiȘtergere