miercuri, 31 august 2011

Let's FALL in love with SEPTEMBER.

Astazi este prima zi de toamna, anotimpul meu favorit de altfel. Imi place la nebunie toamna, in mod deosebit finalul lunii septembrie. Ador sa calc pe frunze cazute, iubesc atmosfera romantica si nostalgica a acestui anotimp, imi lumineaza ziua scolarii care merg de dimineata la scoala, imi aduc aminte de nerabdarea cu care asteptam eu prima zi de scoala si intalnirea cu colegii dupa o vara lunga, nu o sa uit niciodata sentimentul de neliniste amestecat cu emotii si bucurie imensa cand imi pregateam atenta hainitele si penarul pentru prima zi. Imi plac foarte mult si hainele de toamna, culorile ruginii care se regasesc pana si in vestimentatie, cardiganele groase combinate cu ochelari de soare, machiajele o idee mai intense si mai fumurii, pantofii de orice fel, per total iubesc toamna cel mai mult dintre toate anotimpurile.
Cum am spus si in ale postari anterioate, toamna aceasta designeri pun mare pret pe culorile regasite in natura, vom da la o parte neonurile si vom adopta ruginiul, aramiul, movul cald si alte nuante tomnatice atat pentru machiaj cat si pentru imbracaminte. Putem merge chiar pe all black cu accesorii in aceste nuante. Movul se regaseste foarte mult in machiajul toamnei dar in puncte centrale, nu folosit in tot machiajul, daca pui mov la ochi renunti la buze si viceversa. Mai jos am ales cateva tinute si machiaje de inspiratie pentru acest sezon atat de frumos. Tinutele sunt preluate de pe bohoo.com, deci orice va place puteti achizitiona de acolo. Pentru make up, va trebuie doar inspiratie.
Va place toamna?Daca da, ce iubiti la acest anotimp?

4 comentarii:

  1. iubesc toamna; iubesc toate zilele in care nu ploua si pot sta in curte, pe sezlong, citind o carte...iar in ceea ce priveste vestimentatia: ma bucur ca am scapat in sfarsit de papagalicisme: vreau culori mai temperate!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @stilistele:papaglicismele fiind neonurile? Nu au fost nici preferatele mele.:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu iubesc primavara si vara, toamna deja ma pune in garda pentru frigul din iarna si nu imi place. In schimb imi amintesc de pregatirea pentru inceperea scolii, de nelinistea aceea si regretul ca s-a dus vacanta. :)

    RăspundețiȘtergere