luni, 29 august 2011

Nunta jenanta a secolului.

Pentru ca toata presa vuieste referitor la acest subiect simt nevoie sa spun si eu cateva cuvinte referitoare la marele eveniment al nuntii lui Cristi Borcea. Nu o sa discut faptul ca nunta in sine a fost o tiganie, asta cred ca orice om cat de cat normal a observat nici nu ma asteptam din partea unui om din  fotbal sa aiba o nunta de bun gust si discreta. Nici nu vreau sa ma gandesc ce e in sufletul fostei sale sotii si a copiilor fata de care din punctul meu de vedere nu a avut nicio consideratie.
Totul a fost jenant. De la mireasa impoptonata pana-n dinti pana la mirele trecut de prima tinerete multisor imbracat in costum alb, virginal, nasul care bea din doua pahare odata, milionul de euro cheltuit care a scos la iveala -milionul de neuroni, covorul rosu mai ceva ca la premiile Oscar, meniul de 600 de euro din care pun pariu ca 90 la suta din invitati habar nu au avut ce baga in gura, etc, etc...
In ceea ce priveste mireasa, saraca fata pe undeva o inteleg si o compatimesc. Cred ca este foarte greu sa devi din amanta ascunsa, sotia dorita si cred ca luxul si banii obtinuti peste noapte au coplesit-o complet. Nu e de mirare ca a aratat ca o paparuda dupa ce a ascuns-o Borcea 8 ani prin cine stie ce metode si locuri cat mai dubioase, cand a dat piept cu atata atentie neasteptata a simtit nevoia sa se ridice la masura asteptarilor si a epatat. Rochia de mireasa din punctul meu de vedere a fost extrem de incarcata, voalul mult prea lung pentru acest gen de rochie, de buchet nici nu mai vorbesc, parca cara dupa ea o coroana, diadema din cap a intregit aspectul de dezordine. Singurul lucru pe care l-am apreciat din toata aparitia ei a fost rujul corai.
M-am uitat ieri la televizor cand doua canale TV care se pretind serioase dadeau in direct aceasta mascarada si sincer, mi-a fost rusine ca sunt romanca. Ne dezicem de tigani dar din ce in ce mai mult adoptam stilul lor de viata, opulenta lor, nesimtirea lor. Pacat.
Din pacate, Alina Vidican, numele tocmai ti-a fost schimbat in nevasta lui X. Probabil, in curand vei deveni fosta nevasta a lui X. Pacat de tine.

10 comentarii:

  1. eu n-am vazut ieri nik la tv insa azi dimineata:), toate televiziunile si la rubrica sport si la stiri au dat de nunta si m-am uitat:), afara era soare, e adevarat insa la nici o nunta n-am mai vazut atata culoare alba, care ar tb sa simbolizeze curat, inocenta, sensibilitate, bla bla bla si plus pe langa soarele de afara si margelele de pe rochia miresei, ea abia se zarea. Iti dau mare dreptate in ce ai scris mai sus, a fost mai degraba ceva de dovedit....uite-ma am bani si inca sunt toparlan...da da pot sa fiu :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. @cuvinte ratacite: si cat de bine a dovedit!

    RăspundețiȘtergere
  3. opulenta si tiganie ...penibil.saraca fata, de ce nu s-a lasat oare pe mana unui stilist??
    de el...ce sa mai spun??? jenant e un cuvant prea bland!

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele: de ce sa se lase ei pe mana unui stilist, cand stiu prea bine ce au de facut si cum?Crezi ca ar fi acceptat sa aiba niste tinute simple, elegante? Eu zic ca nu, cu ce ar mai fi iesit in evidenta atunci?

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sincer ma asteptam la o rochita simplutza si nici decum alba:))poate un crem(sa fi amanta unuia insurat si cu 3 copii si sa ai totul att de alb la nunta??)mie mi a placut rochita ei de la cuninia civila(sau ce o fi fost acum o luna parca)-insa asta a fost oribila..nici nu i se mai vedea silueta..iar el penibil:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am atat de mult de spus despre nunta asta si despre personajele principale,dar o sa iau pe rand :))))))))).Pentru inceput,aceasta Alina este naspa,si ma refer la tot:rochie,par,machiaj,fatza.Este uratica rau de tot fata si chiar nu pricep cum de si-a lasat asta sotia pentru aceasta "chestie".Am fost rea stiu,dar nu suport femeile care distrug familii,mi se par josnice,dar ea se crede atat de importanta incat i se pare ca nimeni nu ii mai ajunge la nas.El,mirele,costum banal,ma asteptam la o asemenea combinatie,nimic interesant,un barbat care s-a descurcat in viata dpdv profesional dar pe plan sentimental habar nu are ce face din cate am vazut.Pacat de cei 3 copii si de Mihaela care probabil ca sufera in continuare dupa el.Sper sa nu ma criticati prea rau pentru acest comentariu:D

    RăspundețiȘtergere
  7. @PreciousBoutique:nu te critica nimeni, eu una gandesc la fel. Nu am nimic cu modul in care arata fata, ca e frumoasa, urata, e treaba lui daca o place, am ceva cu modul penibil in care au ales sa faca aceasta nunta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine punctat, Lavi! Vroiam si eu sa scriu despre acest subiect, dar ai atins tu deja toate punctele principale. Intr-adevar, ma gandesc cu groaza la ce simte fosta lui sotie si copiii la vazut acestei manifestari patetice! Iar in rest... inca o dovada (de parca as mai fi avut nevoie!!!) ca banii nu cumpara bunul gust :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut si eu cateva articole in presa online si mi se pare penibil... de fapt, ca sa nu ma lungesc, sunt complet decarord cu tot ce ai spus :).

    RăspundețiȘtergere
  10. atatea pareri apreciative am auzit pe tv in ziua aceea ,ma gandeam-eu sunt singura caruia i se pare ca arata ca o mare gaina alba.

    RăspundețiȘtergere