marți, 23 august 2011

Green mint.

In fiecare sezon exista o culoare vedeta. Magazinele se umplu cu accesorii in aceasta culoare, piese vestimentare, make up artistii isi fac de cap prin gamele de culori si toata lumea are macar ceva in culoarea sezonului. Nu pot sa uit niciodata cand culoarea principala a fost rozul, desi imi place extrem de mult aceasta culoare retina mea a ramas indurerata pana in zilele noastre chiar daca perioada respectiva a fost acum multi ani de zile. La fel a fost si cu galbenul si cu movul. Magazinele erau doldora de aceste nuante si romanii nu erau stylish daca nu le purtau sau nu le asortau intre ele. Regula de baza pe care ar trebui sa o stim fiecare si care nu e dictata de niciun mare stilist ci de bun simt este faptul ca oricat ar fi de "IN" o culoare ea este lansata ca si sursa de inspiratie pentru sezonul urmator nu ca si uniforma obligatorie. Vara aceasta cred ca putem afirma in unanimitate ca cea mai cea culoare si anume vedeta sezonului a fost coraiul. Mie mi-a placut extrem de mult aceasta tendinta mai ales in accesorii si nu o sa o las deoparte doar pentru ca sezonul a trecut.Voi lua mult mai in serios pe viitor in calcul culoarea corai impreuna cu toate derivatele sale portocalii.
Oricum, imi place extrem de mult sa ghicesc urmatoarele culori vedeta. Stiu ca toamna va miza pe nuante neutre dar un pitic numit intuitie imi sopteste ca in perioada ce va urma vom avea de-a face cu "green mint" , o nuanta usoara, superba de verde. Nu stiu daca intuitia este cu adevarat intuitie sau este putin favoritism inspre ceea ce  imi place mie dar va las sa va delectati cu cateva minunatii green mint si sa imi spuneti voi daca nu va imaginati cu mana pe ceva din oferta de mai jos.:)

Rochii:
Oje:
Pantofi:
Genti (aici rog fashionistele sa ia o gura de aer )
Si nu in ultimul rand, decoratiuni interioare:





2 comentarii:

  1. imi place mult nuanta asta de verde. si da, cred ca va fi una din culorile sezonului, dar ceva ma impinge sa spun ca va fi detronata de rosu ;)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. @stilistele:hmmm, poate combinata cu rosu?:D

    RăspundețiȘtergere