marți, 11 ianuarie 2011

Avene Cold Cream - crema pentru piele foarte uscata.

Am decis sa fac acest review acum deoarece in aceasta perioada friguroasa foarta multa lume sufera din cauza pielii foarte uscate si cauta remedii. Am descoperit acesta bunatate de crema intamplator si sunt foarte multumita de ea ( tin sa mentionez ca rar ma incanta un produs cosmetic ).

Ce promite : Pentru pielea sensibila sau foarte uscata, Avene Cold Cream este solutia ideala. Datorita continutului mare de apa termala, crema ofera proprietati calmante, antiiritante si nutritive.
De la prima aplicare, pielea isi recapata confortul si elasticitatea. Se poate folosi atat pe corp cat si pe fata, pentru copii si adulti.
Se aplica de doua ori pe zi pe pielea uscata si curata. Se maseaza bine.
Ce cred eu :
+     Intradevar destinatia ei este pielea foarte uscata deoarece este o crema foarte nutritiva care are tendinta sa ingrase tenul. Pentru ca eu am tenul mixt si nu am nevoie de super hidratare o folosesc local : in zona ochilor ( spuneam intr-un post anterior ca datorita acestei creme am scapat de punctele de grasime de sub ochi ), pe buze ( e cel mai bun balsam de buze, mie nimic nu imi hidrateaza suficient buzele dar dupa aceasta crema raman fine si fara cojite ), pe coate, in zona genunchilor si pe calcaie. Fiind foarte nutritiva lasa pielea moale si catifelata dar este recomandabila folosirea unei cantitati foarte mici, aproximativ cat un bob de mazare pentru a acoperi o zona medie. Bineanteles ca fiind un produs dermocosmetic nu constine parabeni si este un produs hipoalergenic, ideal pentru tenul sensibil. Poate fi folosita si cu rolul de crema de fata zilnica pentru cele cu tenul foarte uscat.
-    Ce nu imi place la ea este faptul ca fiind atat de nutritiva lasa tenul uleios, dimineata inca imi este uleioasa pielea din jurul ochilor.Pe buze insa acest aspect este unul pozitiv.
As mai cumpara-o? : Da! Este multifunctionala si accesibila ca si pret, eu am dat pe ea in jur de 35 de lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu