vineri, 7 ianuarie 2011

Puncte de grasime. Remediu surpriza.

V-ati confruntat vreodata cu acele puncte albe, asemanatoare cosurilor dar mult mai incapatanate si mai rezistente? Pot aparea in orice zona dar cel mai mult le place sub ochi. Monstruletii albi se numesc " puncte de grasime " si sunt cauzati de anumite tulburari de metabolism. Strangerea sau scoaterea lor acasa este aproape imposibila, deoarece in incercarea de a le inlatura se pot sparge anumite vase de sange si produce cicatrici definitive, mai ales daca sunt localizate in zone sensibile.
Am avut si eu parte de asemenea musafiri recent. Nu am stiut ce sa fac cu ele, aratau inestetic mai ales fara machiaj. Am amanat sa merg la cosmetica si ma bucur deoarece am descoperit remediul absolut intamplator. Saptamanile trecute imi clateam ochii prin gama dermocosmeticelor si am hotarat sa incerc Cold Cream de la Avene ca sa am un remediu de urgenta pentru zonele foarte uscate din cauza frigului. Pentru ca nu aveam zone uscate in acel moment si nu ma pot abtine sa nu incerc un produs nou chiar daca nu am momentan nevoie de el, am inceput sa aplic crema in fiecare seara inainte de culcare sub ochi deoarece era prea grasa pt alta zona a fetei ( eu am tenul mixt). Si surpriza, realizez dupa cateva zile ca punctele de grasime s-au micsorat considerabil si sunt aproape insesizabile. Nu au disparut inca de tot dar sunt foarte mici comparativ cum erau inainte sa incep sa folosesc crema de la Avene.
Nu stiu daca acest " tratament" functioneaza la toata lumea, cert este ca la mine a functionat si m-a scutit de mersul la cosmetica iar o crema hidratanta folosita sub ochi este oricand binevenita.
 Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu