joi, 27 ianuarie 2011

Coming soon!

Astazi am realizat ca am o luna de la deschiderea blogului, mai precis ieri, pe 26 ianuarie am avut o luna. Statisticile arata mai mult decat multumitor, followers sunt si continua sa apara iar eu sunt foarte, foarte fericita din aceasta cauza. Multumesc tuturor celor care imi citesc blogul, care ma intreaba, ma sfatuiesc, ma critica ( o sa vina si asta sunt sigura), adica va multumesc voua pentru ca gasiti interesant ceea ce scriu.
Ideea este ca ma gandesc sa organizez primul meu giveaway avand in vedere ca ma apropii de 50 de followers si vreau sa ma consult cu voi, sa vad pentru ce v-ar placea mai mult sa concurati. Sa am premii ( ma gandesc sa fie trei ) in produse de make up sau in produse de ingrijire?
Va astept parerile!
Si inca o data : multumesc!

7 comentarii: