luni, 3 ianuarie 2011

Optiuni de demachiere.

Am tot promis ca o sa incep zilele astea sa scriu despre demachiantele mele favorite dar am facut o alta schita in cap, o sa scriu in principiu cam ce tip de demachiant recomand fiecarui tip de ten. Am tot amanat cumva aceasta postare, cred ca este una din primele postari serioase si asta inseamna ca o sa am responsabilitati de acum inainte aici, nu?:)
Booon, deci sa incepem:
Tenul uscat - recomand demachiantele crema, deoarece sunt foarte hranitoare si compenseaza nevoile tenului uscat. De la Dorna pana la Clinique, puteti folosi aproape orice, cu conditia sa nu sariti niciodata peste aceasta etapa asa cum am discutat in postul anterior. Nu pot face multe recomandari la capitolul acesta deoarece nu am tenul uscat si nu am folosit produse specifice dar pentru un buzunar mai subtire puteti incerca demachiantul crema de la Bioten, daca vreti sa mergeti pe dermocosmetice va recomand Ivatherm deoarece este o gama care nu se dezminte sau daca bugetul nu va incomodeaza, va recomand cei trei pasi de la Clinique, evident pentru ten uscat si deshidratat.
Tenul normal/mixt - aici este teritoriul meu deoarece momentan( si zic momentan pentru ca tin sub control un ten acneic cu binecunoscutele metode ) beneficiez de un ten normal iarna si mixt vara. Ritualul meu de demachiere este urmatorul: ma demachiez intotdeauna cu servetele demachiante deoarece altfel nu simt ca dau jos grosul, de obicei folosesc servetele de la Garnier, L'oreal sau Pon Pon. Acuma am descoperit niste servetele demachiante bio pe care le ador, o sa le fac un review zilele urmatoare si o sa va demonstrez cat sunt de minunate. Pasul doi este sa curat ramasitele cu lotiune micelara Bioderma, o foarte buna achizitie de altfel care face parte din familia dermocosmeticelor si isi face treaba minunat. Daca nu am lotiunea micelara la indemana, curat ramasitele machiajului cu pads de vata umede de la Avon care sunt si putin abrazive si imi lasa tenul foarte curat ( evit sa folosesc produse de ingrijire no name sau firme cu un renume nu foarte bun, dar aceste pads m-au convins). Un alt produs extraordinar pe care il folosesc cand imi inving lenea, este un demachiant gel din gama profesionala L'oreal, care in afara gustului neplacut pe care nu prea ai cum sa il eviti, este un produs extraordinar.
Ten gras - si de pe teritoriul acesta pot vorbi, deoarece multi ani am fost nefericita posesoare a unui ten gras care mi-a cauzat foarte multe probleme. Din pacate, orice produse ati folosi, tenul gras o sa isi faca de cap oricum, ce puteti face este doar sa il mai inblanziti. ATENTIE! Nu incercati sa degresati tenul in exces folosind spaun sau apa dura, de asemenea nu uitati sa hidratati deoarece foarte multe fete se pacalesc folosind astfel de metode dar tenul vostru prin degresare va produce si mai mult sebum ca o metode de protectie. Voi sunteti cele care ar trebui sa investiti cel mai mult in pasii de ingrijire, deoarece tenul gras este intradevar un ten greu de intretinut. Va recomand numai produse dermocosmetice, La Roche Posay ( my fav ), Vichy, Clinique ( cei tre pasi ), Ivatherm ( gama Ivamat ). Daca ai tenul gras, curatarea acestuia este extrem de importanta pentru a evita ca tenul sa se incarce si mai mult si sa se imbacseasca dar si curatarea aceasta trebuie sa fie blanda si neinvaziva.





Cam atat despre demachiere deocamdata, o sa fac probabil in posturile urmatoare niste reviewu-ri pentru cateva produse cu care am avut de-a face in ultimul timp.
Sper ca va ajuta postul acesta in alegera produselor potrivite.
P.S.: ABIA ASTEPT SA AJUNG LA MACHIAJ!
Completare: pozele sunt luate de pe siteuri de specialitate.

2 comentarii:

  1. Servus, ai putea te rog sa mi recomanzi ce masca de par sa folosesc? Am par gras si orice masca aplic parul se ingrasa si mai tare, dar totusi as vrea sa il ingrijesc si cu alt produs in afara de sampon. Merci:)

    RăspundețiȘtergere