joi, 20 ianuarie 2011

Mica tratatie de astazi.

Mi-am simtit astazi tenul foarte obosit si lipsit de stralucire si m-am gandit sa imi fac o masca homemade. Nu am gasit prea multe, a iesit ceva simplu dar, zic eu, eficient.
In prealabil mi-am curatat bine tenul, folosind un gomaj.
Masca este compusa din iaurt natural, suc de portocala si pulpa de portocala si ulei din samburi de struguri presat la rece.
Iaurtul - este un incredient natural foarte benefic in hidratarea si calmarea pielii. Indeparteaza urmele de peste zi si lasa un ten stralucitor. Masca din iaurt este foarte potrivita tenului normal si are, printre alte efecte, uniformizarea culorii tenului.
Portocala - sucul de portocala normalizeaza secretia de sebum si are un aport important de vitamina C care ajuta la refacerea colagenului din piele. Este deasemenea o sursa de calciu care joaca un rol important in mentinerea femitatii epidermei. Acest suc are si proprietati astringente.
Uleiul din samburi de struguri: este un produs despre care am aflat destul de recent tot citind despre efectele sale benefice pe blogurile de beauty. Descrierea este urmatoarea:
Uleiul de samburi de struguri contine cantitati insemnate de vitamina E si vitamina F, precum si unele minerale: zinc, cupru, seleniu. Dar, mai presus de toate, contine asa-numitele procianidine (prescurtat Opc), care sunt un agent anti-imbatranire de 50 de ori mai puternic decat vitamina E si de 20 de ori mai puternic decat vitamina C.
                                                                                                       Sursa: Formula As

Cam aceasta a fost mica mea tratatie de astazi. Cert este ca imi simt pielea fina, stralucitoarea, energizata. Puteti sa incercati cu incredere.
Voi ce masti homemade folositi?

Maine o sa revin cu un post mai complex despre fond de ten.

2 comentarii:

  1. unde se gaseste de cumparat ulei de samburi de struguri? chiar o sa incerc si eu asta:)
    ca tot veni vorba de chestii homemade, eu am folosit ceva, dar pentru corp. un amestec de miere, zahar brun si ulei de masline, pe post de exfoliant. am auzit de la cineva si am incercat si eu si intr-adevar e super tare. de la zahar se duc celulele moarte, de la ulei ti se face pielea moale, iar de la miere.... mirosi frumos...poate mai face si altceva si n-am observat eu. cine mi-a zis nu mi-a zis si proportiile in care sa pun ingredientele, asa ca am pus in asa fel incat sa aiba consistenta unui gel de dus exfoliant mai gros.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: se gaseste la Plafar si costa in jur de 5 lei.

    RăspundețiȘtergere