luni, 17 ianuarie 2011

Toleriane. Il toleram sau nu?

Am citit o multime de critici, atat negative cat si pozitive, la adresa acestui fond de ten. M-am hotarat sa fac un review pentru acest produs deoarece consider ca poate fi alegerea perfecta pentru unele fete care se pot speria la citirea atator pareri impartite despre acest fond de ten
Ce este Toleriane? Este un fon de ten din gama dermocosmeticelor care promite acoperirea si tratarea imperfectiunilor pielii.
Descrierea oficiala: Corrects the appearance of all imperfections and evens out the complexion thanks to its high coverage. Enriched with a new patented texturising agent, the ultra-workable formula can be customised and easily glides on to intolerant skin for a natural make up result without marks and a long-lasting comfort. High tolerance.
Preservative-free. Tested on sensitive skin. Non comedogenic. UV protection SPF 25.
Mai pe scurt, ajuta la prevenirea aparitiei imperfectiunilor tenului, este ideal pentru pielea sensibila, are o formula care promite o rezistenta de durata si un aspect natural al pielii. Este noncomedogenic.


Ce cred eu:
+ Pentru mine Toleriane este un produs de nota 10. Am inceput sa il folosesc acum doi ani, in perioada in care imi reveneam dupa o acnee ce imi maltratase fata. Pe langa faptul ca mi-a ameliorat impresionabil aspectul tenului ( m-am ajutat si cu alte produse, evident) , de cand folosesc Toleriane nu am mai avut de-a face cu cosurile, cu ingrasarea in exces a tenului, cu pori incarcati. Acuma, pot sa ies linistita din casa fara fond de ten (desi o fac extrem de rar) si cred ca Toleriane a avut un  cuvant greu de spus in procesul acesta. Am gasit nuanta care sa mi se potriveasca perfect (nr11), aplic putin, aproximativ cat un bob de mazare pe buricul degetului si dupa aceea il aplic pe toata fata.Pe tenul meu are un aspect foarte natural, deoarece cantitatea de produs pe care o folosesc este foarte mica si am grija sa insist in uniformizare. Rezista fara retusuri minim 8 ore. Nu am avut nici o data reactii alergice din cauza acestui produs. Are o acoperire medie/mare, este ideal pentru tenul cu cicatrici sau rozacee.
- Inca nu am gasit minusuri pentru acest produs. Am retineri sa incerc alte fonduri de ten deoarece ma impac foarte bine cu acesta si ma tem sa nu ma trezesc iar cu probleme.

Please don't freak out: M-am gandit sa pun o fotografie cu mine ca sa vedeti cum arata tenul meu dupa doi ani de tratare cu toleriane. Poza nu este editata si modificata in nici un fel( i-am dat doar crop ca este facuta in baie unde am foarte multa lumina), nu am pe fata niciun produs cosmetic.

7 comentarii:

  1. Din pacate, produsul se ia pe haine si daca pui mult arata ca o masca. Eu nu prea il folosesc. Am nuanta 13, dar e prea inchis pt tenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. A.M. @ multu.:) si pt tag si pt compliment.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Chocolate: eu nu am avut probleme sa se ia pe haine si la job sunt in general numai cu camasi albe.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai un ten curat..poate putin cu mici imperfectiuni lasate din cauza cosurilor din trecut.... iti recomand Effaclar A.I de la La Roche Posay, are rol de a evita aparitia cicatricelor reziduale :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @bondarica: am tot auzit de produsul asta, o sa imi fac curaj ( in buget) si o sa il incerc.

    RăspundețiȘtergere