luni, 14 mai 2012

Comanda Paula's Choice

Buna dragele mele,
Imi pare rau pentru lipsa de frecventa de pe blog dar am niste probleme cu laptopul si pana se rezolva nu voi mai putea scrie zilnic deoarece in mod normal imi pregatesc articolele de seara.
Sper sa nu dureze mult si sa imi duceti dorul.:D Totusi, pregatesc analiza pentri Idealia, noua lansare Vichy, sper sa o pot posta cat de curand, nu promit data si ora insa, ca sa nu ma fac de ras.:)
Am decoperit ca am niste cititoare foarte dragute care imi trimit liste de ingredinte si vreau sa va multumesc pentru bunavointa mai ales Alinei si lui Olga Maria.Multumesc fetelor.
Asadar, daca aveti vre-o dorinta, un produs cosmetic despre care nu sunteti sigure si doriti analiza ingredientelor va rog sa imi lasati un comentariu si promit sa-l pun pe lista de asteptare.

Pana una alta vreau sa va anunt o noua comanda Paula's Choice. Daca sunteti interesate puteti cere detalii pe lavinia_roshu@yahoo.com, exista niste reduceri frumusele la aceasta comanda si ea va fi data maine, asadar mai este foarte putin timp. Tin  sa va reamintesc ca transportul este gratuit in toata tara si pe langa asta in functie de comanda mai puteti beneficia si de alte discounturi. Ah, sa nu uit, sunt reduceri si la gama de produse solare pe care zic eu, ar trebui sa va uitati prima data.:) Daca nu stiti ce sa alegeti ma puteti intreba si va ajut cu sfaturi.

13 comentarii:

  1. Buna! As dori sa imi comand un exfoliant BHA, doar ca nu stiu ce textura si ce concentratie 1% sau 2%. Tenul meu este in general mixt, doar ca de ceva timp este foarte uscat si deshidratat. Ai putea sa ma ajuti? Nu am mai folosit exfolianti chimici pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna M, din pacate exfoliantul chimic nu te va putea ajuta cu uscaciunea si deshidratarea, pentru asta ai nevoie de o crema hidratanta foarte bine formulata. Exfoliantul iti va schimba insa simtitor aspectul tenului de aceea eu te sfatuiesc sa alegi un BHA 2% sub forma de lotiune, lichidul e pentru ten gras, gelul e pt ten mixt (eu l-as recomanda mai degraba unui ten uscat sau normal deoarece intra greu in piele) si lotiunea este potrivita unui ten normal insa pentru tenul tau momentan uscat si deshidratat eu zic ca se potriveste cel mai bine. Eu am un ten mixt si folosesc lotiune, am folosit gel inainte dar nu mi-a placut deloc textura.
      Asadar, recomandarea mea e BHA 2% sub forma de lotiune. Mare atentie cum introduci BHA-ul in rutina de ingrijire si sa nu uiti de factorul de protectie solara care este imperios necesar.
      Daca mai ai intrebri, te astept.

      Ștergere
    2. Perfect! Multumesc pentru sfaturi! Ce ai vrut sa spui cum il introduc in rutina de ingrijire? Adica sa il introduc treptat, sa il folosesc mai rar si apoi din ce in ce mai des? Cat despre factorul de protectie, tocmai mi-am luat o crema colorata cu SPF 50 de la Bioderma.

      Ștergere
    3. Il introduci treptat, primele doua saptamani il folosesti o data la trei zile, urmatoarele o zi da si una nu iar pe urma il poti folosi zilnic, atat dimineata cat si seara. In fiecare zi sa folosesti factor de protectie solara.
      Sa imi spui cum ti se pare.:)

      Ștergere
    4. Tu cand pui comanda? Cum facem? Iti trimit mail?

      Ștergere
    5. Nu eu sunt reprezentant, versioara mea pe nume tot Lavinia este. Scrie-i la adresa pe care am lasat-o in articol si mentioneaza ca vii de pe blogul meu.

      Ștergere
    6. Buna! Mi-am comandat exfoliantul, astept sa ajunga, dar voiam sa te intreb in primele zile cand o folosesc e mai bine sa o folosesc dimineata sau seara? si daca o folosesc seara mai e nevoie a doua zi sa folosesc spf? Eu ma gandeam sa folosesc spf mai mare ( 50 ) doar in zilele cand folosesc exfoliantul si in rest mai mic ( 15 ). E corect asa?

      Ștergere
    7. Foloseste-l in primele zile seara,abia dupa ce l-ai introdus in rutina zilnica te sfatuiesc sa il folosesti si dimineata. Poarta spf 50 in fiecare zi, nu are importanta daca inainte cu o seara nu ai aplicat exfoliant, pielea ta oricum poate sa sufere de pe urma radiatiilor solare puternice iar spf 15 in timpul verii este mult prea mic, are o putere de protectie de 95% iar avand in vedere faptul ca transipiri acesta ar trebui reaplicat din 2 in 2 ore ceea ce este foarte incomod.

      Ștergere
  2. am trimis si eu un email,astept raspuns:) daca facem o comanda mai mare,exista anumite reduceri?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, la comanda de peste 100 de euro este o reducere mai substantiala.:)

      Ștergere
  3. Si eu i-am scris, sper sa vada mail-ul inainte de a da comanda. :)

    RăspundețiȘtergere