marți, 8 mai 2012

Super anunt!

Banuiesc ca majoritatea dintre noi ne facem acum rezerve de creme de protectie solara, vine vara si trebuie sa fim pregatiti. Impreuna cu Corina ( www.pasagera.ro) incercam sa analizam cat mai multe produse din gamele destinate protectiei solare existente pe piata. Astazi va invit sa citit aici analiza facuta pentru gama "La Roche Posay", la acest articol am colaborat si eu.
Corina a facut ieri si analiza pentru gama solarelor de la "Eucerin".
Urmeaza cat de repede sa gasiti pe blogul ei analiza tuturor gamelor cu produse destinate protectiei solare din Romania.:) Ar fi mult mai usor daca am gasi ingredientele updatate pe siteurile companiilor de cosmetice, din pacate majoritatea nu sunt sau sunt foarte vechi si nu mai corespund, daca stie cineva unde putem gasi ingrediente pentru Bioderma, Eucerin, Gerovital va rog sa ma anuntati. Multumesc.
Speram sa va fie de ajutor!

6 comentarii:

  1. Pentru Gerovital se gasesc ingredientele aici http://www.e-cosmetic.ro/produse-farmec/gerovital/sun.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi va fi de foarte mare ajutor, mi-ai deschis ochii cu postarea despre BB Cream, desi o folosesc in continuare, mi-am promis ca de acum inainte sa studiez lista ingredientelor si aleg doar acele produse bune! Multumesc pentru acest lucru!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    Cosmetic Plant are o gama pentru protectie solara. Ingredientele se gases pe site la adresa de mai jos
    http://en.cosmeticplant.com/produse.aspx@categorie=91.htm

    Luiza

    RăspundețiȘtergere