vineri, 18 mai 2012

Indragosteli clujene 1

Fiecare oras e magic. Clujul insa este cel mai magic dintre toate orasele magice. Este orasul meu adoptiv de 8 ani incoace si mi-e drag ca si la inceput.. Stiu ca toata lumea se lauda cu locul de unde provine dar aici, in inima Transilvaniei nu are cum sa nu iti placa, din orice colt ai tarii ai veni. Oamenii sunt calzi, primitori si zambitori, gasesti lume "de calitate" si cantitatea de pitipoance si cocalari pe metrul patrat e semnificativ redusa fata de alte orase ale tarii.
Clujul are multe minusuri insa chiar si asa gasesti de toate pentru toti, impaca multe gusturi si ofera tutror ceva de care sa se bucure. Sunt cateva locuri speciale in acest oras care mie imi plac deosebit de mult si nu refer aici neaparat din punct de vedere turistic ci mici trucuri ale orasului pe care le-am descoperit in timp, gen cafenele, saloane de infrumusetare, restaurante, locuri de mancat rapid (suna aiurea fast food), locuri de iesit la aer liber, etc.

Daca veniti in Cluj si vreti sa beti ceva bun, trebuie neaparat sa mergeti sa beti o cafea la Time Cafe. Cea mai buna cafea, cea mai buna limonada cu ghimbir si pe cuvantul meu ca cea mai buna ciocolata calda din oras, din judet, din tara, din ce vreti voi.:) Plus atmosfera, intimitate, muzica buna. O gasiti chiar vis-a-vis de Primarie.
Restaurante si locuri de rasfat culinar sunt cu sutele in Cluj si chiar daca sunt o gurmanda nu manac foarte des in oras, insa atunci cand o fac imi plac locurile linistite, bistro-urile. Va recomand Piccadilly, un bistro super cochet unde puteti manca cele mai bune si mai fine placinte din lume.:)
Daca tot suntem la capitolul mancare si aveti drum prin Piata Muzeului e musai sa va opriti sa mancati o piadina cu rosii si gorgonzola, absolut fantastica. Micutul local il gasiti chiar cum intrati in piata spre Euphoria, langa magazinul alimentar. Nu aveti cum sa il ratati :) (si nici nu trebuie)
La capitolul mancare as mai putea adauga si Kiosk, un local micut, pe Eroilor cu super sandvisuri , cred ca e singurul motiv de mers pe Eroilor (in afara de Tabita care urmeaza). Puteti alege din diferite painici cu diferite topinguri, preturi ok, local curat, nu neparat in topul meu de indragosteli clujene dar imi place.
Acum ca am mancat, am baut si suntem ghiftuiti e musai sa mai stricam ceva bani, nu? Ce are deosbit Clujul fata de alte orase e Tabita, niste magazine second-hand/outlet sau whatever absolut superbe. Gasesti tot ce vrei, super dealuri, haine originale, preturi rezonabile (mai sar calul cateodata) insa per total noi clujenii ne-am scos cu magazinele lor. Cate unul (aproape) in fiecare cartier iar doua dintre cele mai mari troneaza chiar in centrul orasului. De la ei imi cumpar majoritatea hainelor pt originalitate si unicitate. Daca veniti in Cluj pastrati-va finante pentru Tabita, nu prea aveti cum sa iesiti cu mana goala.
Mai aveti ceva bani in portofel? Daca da, va duc sa ne coafam la Raul Tisa de care probabil ati mai auzit insa contrar aparentelor si faimei e un baiat deosebit de modest si cu picioarele pe pamant, un super profesionist si inteleg perfect de ce in cativa ani a reusit sa domine piata de infrumusetare din Cluj, pentru ca pe langa talent are si o determinare, o seriozitate si o capacitate de munca exceptionala. In aceste conditii e aproape imposibil sa nu reusesti. Stiu ca ma veti intreba despre preturi insa are preturi extrem de decente mai ales pentru ce stie sa faca.
Well, ce mai ramane? Oh, da, va duc la pensat :) Ne mutam in Marasti la salon Desso unde o gasim pe Valentina, o artista a sprancenelor. M-am plimbat prin Cluj la multe cosmeticiene, am gasit si pe gustul meu si mai putin insa Valentina lucreaza cu totul special, are o viziune aparte asupra formei pe care o da sprancenelor si de cand merg la ea pot sa spun ca sunt multumita de sprancenele mele cu adevarat. Ea nu este cosmeticiana, doar penseaza dar este cea mai buna intalnita de mine pana acum.
Episodul 1 din indragostiri clujene il inchei aici, insa va astept pentru episodul 2 in care o sa va mai povestesc despre alti oameni si alte locuri deosebite care fac din orasul asta un oras magic.:)

10 comentarii:

  1. nu am fost niciodata personal la cluj ,am acolo o prietena ( mamica ) cu care am inpartit jucari ,haine si chiar din experienta fiecaruia . cred ca este un oras frumos si miar place sa am ocazia sal vad ,dar cu siguranta va mai trece mult timp pina atunci .

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos clujul. sa stii ca am vazut magazinul tabita, dar era inchis.......
    week end placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Clujul-orasul meu preferat...Sa-i saluti pe RAUL si pe LAURENTIU de la PITESTI (prietena Marinei)...Mi se parea fascinant cat de repede coafa Raul si ce coada aveau in salon la 12 oameni, in conditiile in care erau sase...

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, in urma recomandarilor tale, am fost si eu la Valentina la pensat. Are maini de aur, mi-a placut foarte tare cum m-a pensat. Atat de tare incat le-am mai dus pe trei prietene, care au plecat si ele extrem de multumite. Si cred ca o sa merg si la Raul Tisa la tuns, am auzit doar lucruri bune despre el de la tine, Sigina si Stilistele. M-ati facut curioasa :). Pe cineva care face masaj anticelulitic bun si ieftin nu ne recomanzi (sa nu lase vanatai)? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, ma bucur ca ti-a placut :) Ti-l recomand si pe Raul, nu o sa-ti para rau deloc. Cunosc pe cineva si pentru masaj care vine acasa, fac rost de numarul de telefon si ti-l las aici ok?

      Ștergere
    2. Mersi, Lavi draga, e foarte bine asa. Sper ca nu ii bai daca lasi aici numarul de telefon, ca nu vreau sa suparam pe nimeni. Te pup si iti doresc o saptamana usoara!

      Ștergere
  5. Cel mai bun soufle de ciocolata din cluj e la euphoria :) Mai bun n-am mancat nicaieri...

    RăspundețiȘtergere
  6. Clujul e minunat...traiesc aici de ceva timp si e ca un drog pentru mine. Iata o postare de-a mea pe care poate ti-ar placea sa o citesti, tot despre mult iubitul Cluj...http://passionforstylishlife.blogspot.ro/2012/04/cat-te-iubesc.html
    Te pup!
    Cleo

    RăspundețiȘtergere
  7. Unde lucreaza raul tisa? Ms:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la salon Boulevard, gasesti detalii pe pagina de facebook.

      Ștergere