miercuri, 30 mai 2012

Scoala de beauty blogging by L'oreal

Am vazut zilele trecute pe mai multe bloguri inscrierile, aseara am primit linkul si invitatia sa ma inscriu si de la o prietena/cititoare si am decis sa o fac. Desi blogul meu nu este comercial, tot ce fac fac din pasiune, mult studiu si determinare m-am gandit ca in cazul in care as fi una dintre castigatoare mi-ar placea sa cunosc persoanele din juriu si de ce nu, sa invat de la ele. Nu stiu daca voi fi aleasa dar orice competitie ma determina sa fiu si mai buna, asadar lucrul asta poate fi benefic si pentru blog chiar daca nu voi castiga.
Mie imi place bucatica aceasta virtuala care e doar a mea, din fericire simt ca va place si voua deoarece feedback-ul este din ce in ce mai bun, asadar nu strica sa ma perfectionez printre cei mai buni, nu?
Oricum, indiferent de concursul aceasta sau de oportunitatile care vor aparea, absolut nimic nu ma va convinge sa scriu sau sa recomand ceva in care nu cred, asadar va puteti baza in continuare pe verticalitatea mea.:)

Toate detaliile despre acest concurs le gasiti aici .

3 comentarii:

  1. Intr-adevar blogul tau e foarte fain, in ceea ce ma priveste e in top 3:) Ai mereu postari interesante, pe care le citesc cu placere, cu toate ca mi-ar placea si mai mult daca ar fi mai dese; dar inteleg ca timpul nu-ti permite. In ultima vreme n-ai mai postat nici outfit-uri, imi placeau articolele de genul:) Oricum, tine-o tot asa, eu te citesc cu interes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra, esti o draguta, multumesc. As vrea si eu sa fie mai dese dar cateodata timpul nu-mi permite. O sa revin si cu outfituri, promit :)

      Ștergere