miercuri, 16 mai 2012

Vichy Idealia- analiza ingredientelor

Vichy a lansat o noua crema de fata, Idealia. Se gasesc esantioane in toate revistele, cel mai probabil ati avut ocazia sa o testati deja. Eu i-am facut analiza ingredientelor deoarece se lauda ca dupa enspe' mii de ani de cercetare au descoperit solutia unui ten perfect.
Dar sa vedem...
Descrierea oficiala:
Indicatii:
Primele semne semne de imbatranire cutanata: riduri, ten lipsit de stralucire si neuniform.
Ingredientul secret al cremei Idealia este Kombucha, un concentrat puternic de ceai negru, recunoscut pentru proprietatile sale antioxidante si tonifiante.
Idealia restabileste comportamentul pielii sanatoase la toate nivelurile (celular, pigmentar si vascular), uniformizand nuanta tenului, prevenind aparitia ridurilor si hidratand intens pe durata intregii zile.
Textura si parfum ideale: Idealia combina confortul oferit de o crema cu prospetimea oferita de un gel.
Contine extracte de perle pentru luminozitate imediata si apa termala Vichy, calmanta si fortifianta, pentru hidratare 24 H.
Parfumul ei delicat, combina note de ceai, buchet de flori albe si note de lemn si mosc.

Analiza ingredientelor( ingrediente colorate cu albastru sunt emolienti, agenti de vascozitate sau conservanti care nu aduc niciun beneficiu pielii, ingredientele colorate cu verde sunt ingrediente benefice pielii si ingredientele colorate cu rosu sunt ingredientele iritante). Ordinea listarii ingredientelor este in functie de concentratia acestora, astfel daca in prima jumatate a listei gasim un ingredient benefic sau iritant este posibil sa aiba efect pozitiv sau negativ (dupa caz) mai puternic asupra tenului decat daca il gasim la finalul listei.


Aqua/Water, Glycerin, Dimethicone, Alcohol Denat, Pentaerythrity Tetraethylhexanoate, Saccharomyces / Xilinum, Black Tea Ferment, Myreth-3 Myrstate, Isopopryl Palmitate, Pentylene Glycol, Cetyl Alcohol, Octyldodecanol, Syntetic Wax, Peg-100 Stearate, CI 17200/RED 33, CI 1598/ Yellow 6, CI 77691/ Titanium Dioxide, Stearyl Alcohol, MCA, Carbomer, Glyceryl Stearate, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Capryl Glycol, Capryloyl Salicylic Acid, Parfum.

Parerea mea: in primul rand modul de ambalare a cremei este gresit, ambalarea este facuta in borcanas, astfel continutul cremei se contamineaza in cel mai scurt timp iar la contactul cu aerul si lumina ingredientele se oxideaza. Stim deja ca orice produs cosmetic trebuie ambalat in tub de culoare inchisa prin care sa nu patrunda lumina si aerul.
Ingredientele sunt banale, contine 3 ingrediente antioxidante si un ingredient cell comunicating (Adenosine, in concentratie foarte mica) dar ce este de mentionat este faptul ca are alcool in concentratie foarte mare, mai precis al 4-lea ingredient. In rest este plina de emolienti, conservanti, agenti de ingrosare si coloranti.
Crema aceasta nu poate sa faca nimic din ce proclama, nu are niciun efect asupra ridurilor si asupra texturii pielii. Exatractul de perle eu nu l-am gasit in ingrediente, poate au uitat sa-l listeze de scump ce era :))). Eu nu o recomand niciunui tip de ten datorita concentratiei mari de alcool care este puternic iritant.
Multumesc Olga Maria pentru lista de ingrediente.

12 comentarii:

  1. Eram sigura dinainte de a citi ingredientele ca e plina de alcool..mai toate produsele Vichy sunt prietene bune cu iritantii. Personal mi se par cele mai inutile produse de beauty de pe piata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le-am citi listele de ingrediente la toate produsele dar e mare probabilitatea ca majoritatea sa fie pline de iritanti. Insa cand aud texte "dupa 10 ani de cercetare" mi se scoala parul in cap...:)

      Ștergere
    2. iti dai seama ca nici eu nu le stiu toate produsele...dar nu am intalnit pana acuma unul fara alcool denat.. printre primele ingrediente.. pe mine ma scoate din sarite chestia asta.. nu numai ca sunt formulate prost dar adauga inamicul numarul unu al tenului in compozitie.

      Ștergere
    3. Dragele mele , produsele Vichy nu sunt prietene cu iritatiile, probabil ca nu vi se potrivesc voua, orice crema este considerata buna pentru unele persoane si nepotrivita pentru altele. Eu iubesc Vichy, am un ten problematic si dupa incercarea a mai multor dermato-cosmetice am realizat ca Vichy mi se potriveste cel mai bine desi eram reticenta si le-am evitat deoarece nu vroiam sa cumpar ceva caruia i se face atat de multa reclama.

      Ștergere
  2. wow ma intreb cate prostii ne punem pe fata fara sa avem habar. intr-o vreme chiar foloseama aqualia thermal balsamul fara parfum de la vichy si imi placea, acum chiar nu stiu daca l-as mai recumpara. in prezent am sistemul in 3 pasi de la clinique si chiar imi place mai putin lotiunea tonica, in schimb sapunul si crema mi se par foarte bune. am tot cautat pe net lista cu ingrediente dar nu e de gasit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tonerele de Clinique din sistemele de 3 pasi contin cam 20% alcool, am avut si eu si l-am aruncat fara sa il folosesc deloc. Nu-ti pune asa ceva pe fata.

      Ștergere
  3. wow iar o gramada de ingrediente "rele" si bune 2-3 , daca imi iau cremele la purificat ma sperii ,doar apidermaliv ramane

    RăspundețiȘtergere
  4. Si asta contine alcool? Dupa ce ca-s ambalate in borcanul asta pe care am ajuns sa-l urasc, toate cremele au SPF lipsa si muuuuuult alcool. Si ne mai miram de ce avem fata varza. Mai costa si o caruta de bani.
    Felicitari pentru postarile acestea, sunt foarte utile.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand,felicitari pt articol!Desi i-au facut multa reclama,nu eram curioasa sa o incerc,pt ca pur si simplu cand aud despre o crema ca e ambalata in borcan,imi piere orice urma de interes fata de ea...dupa cum ai repetat si tu,orice ingredient benefic ar avea,degeaba il mai are! Si eu sunt siderata cand vad ca dupa nu's cati ani de cercetari au creat...o crema cu 80% emolienti,conservanti,2,3 ingrediente benefice si ambalata in borcan! Wow! S-a meritat asteptarea,zic eu:-)
    In alta ordine de idei,as putea sa te rog sa faci analiza ingredientelor de la crema Clinique hidratanta de la sistemul in 3 pasi? Stiu ca la un moment dat a analizat-o si Pasagera,dar nu a spus decat ca nu e rea,iar Clinique are produse mai bine formulate.Daca da,iti trimit ingredientele aici sau pe mail?
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa imi trimiti lista de ingredinte pe mail, o voi analiza, daca ai tot sistemul si vrei analiza pentru toate produsele trimite-le pe toate 3. Nu iti promit insa ca o voi face chiar acum, poate saptamana viitoare undeva :) Te pup

      Ștergere