vineri, 10 august 2012

At least 13 days of healthy food- 14

Astazi am fugit in pauza de masa de la birou, am profitat de faptul ca e liniste pe aici si am tras rapid o fuga pana la Piazzetta sa mancam ceva bun. Adevarul e ca m-am saturat sa imi mananc pranzul din caserole de plastic la calculator asa ca am decis de comun acord cu o colega ca e timpul sa ne rasfatam putin.
La Piazzetta au printre cele mai bune sortimente de pizza din Cluj. Va zic, imi era o pofta de o Quatro Formaggi...da' cand ma gandesc cat trag la Tae Bo pentru cateva calorii in minus parca nu ma lasa inima sa-mi comand. Nu mi-am comandat. Mi-am luat salata de ton, cu sos de rosii picant si o limonada cu gref. Salata, asa si asa. Seaca si putina, mult mai buna de la catering de unde ne luam noi tot timpul (pt clujeni recomand Express Chef, foarte buna mancarea). A fost 16 lei salata, mi s-a parut scumpa pentru ce continea.
Limonada de gref, foarte buna. Delicioasa chiar. Am cerut-o acra si bine am facut, a mers perfect cu caldura de afara.
Deseara merg la film si ma rasfat cu o portie mica de nachos. Nu se poate altfel, ii evit de cateva luni :)
Weekend fain!


2 comentarii:

  1. arata bine salata, maine imi fac si eu una cu ton
    apropo de pizza, cea mai buna alegere ar fi cea vegetariana, daca iti place, cu ardei picant/ulei picant si mancata ca atare, fara ketchup.
    daca vrei sa vezi rezultate mai rapide trage de fiare si apoi faci ceva usor din taebo ori alergat pe banda ;)

    RăspundețiȘtergere