luni, 6 august 2012

At least 30 days of healthy food- 12

Ieri m-a apucat o pofta nebuna de vinete. Dupa indelungi negocieri cu constinta, am deci sa-mi satisfac pofta si am facut aseara o salata de vinete delicioasa pe care am mancat-o astazi la pranz. Salata de vinete a fost facuta fara maioneza, doar vinete coapte, ceapa, ulei de masline si rosii de gradina. Am mancat-o cu paine neagra si cum sa va spun, a fost festin :)
Tin neaparat sa va arat cadoul primit de la prietenele mele de ziua mea. Nu stiu daca stiti dar revista The One a scos niste tricouri, editie limitata cu niste inscriptii speciale, fiecare avand cate un reprezentant. Tricoul meu favorit a fost al Danei Rogoz cu "The One Blogger". Am suspinat mult timp dupa el si fetele mele dragi mi-au facut cea mai frumoasa surpriza, propriul meu tricou cu aceeasi insigna dar personalizat de ele.:D E mult, mult mai frumos decat orginalul, pentru ca e al meu si pentru ca e facut cu multa dragoste.
Dar sa vi-l arat:

si supriza cea mare:
Abia astept sa-l port, e cea mai faina chestie din garderoba mea! Thanx girls!



Un comentariu:

  1. ce tareeeeeeeeeeeeeee!! :D si eu m-am tot gandit la tricou cu ceva legat de blogul meu, dar... sa il porti sanatoasa, e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere