marți, 7 august 2012

At least 30 days of healthy food- 13 (desert)

Astazi va incant cu un desert buuuuuunnnn de tot. La orice tentatie dulce pot rezista, nu prea sunt mare fana dulciuri in general insa la inghetata nu. Imi place foarte mult inghetata de orice fel si am gasit o solutie mai sanatoasa decat cea din comert, inghetata facuta de mine.;)
Nu pot spune ca e dietetica, inghetata are calorii si pace dar e o varianta mult mai sanatoasa si mai gustoasa decat ce gasiti pe rafturile magazinelor. Acum ca e vara va puteti face de cap cu combinatiile de fructe si inca nu am gasit fructe care combinate sa nu faca senzatie.;)
Eu am facut asa : am taiat doua banane feliute, le-am pus in blender, am adaugat 2 linguri de smantana normala, un iaurt de banane si doua linguri rase de dulceata de zmeura . Le-am blenduit bine pana a devenit o pasta, am ras niste coaja de lamaie in compozitie si am dat-o la congelator intr-o cutie de plastic cu capac. Din jumatate in jumatate de ora am amestecat in ea ca sa nu faca ace de gheata si cand am vazut ca se solidifica bine am lasat-o in pace. Nu va pot spune cat a fost de buna, atat de buna ca am si uitat sa o pozez la final. A stat la congelator cam 3-4 ore pana cand a fost buna de servit.

Pana cand a fost gata m-am racorit cu o limonada de fructe de padure, la fel de buna.;)

8 comentarii:

  1. si eu fac combinatii d-astea..spre disperarea jumatatii mele :))))...care nu pricepe ce-s...nu spun cum le zice :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si iti iese fara cristale, pana la urma? si mama s-a apucat sa faca inghe cu fructe de padure insa ies cristale. la mine nu ies la cea de banane, ca are 2 ingrediente :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ies pt ca din jumatate in jumatate de ora o scot si amestec in ea si devine foarte cremoasa :)

      Ștergere
  3. ce bine suna!! ma tenteaza sa incerc si eu ;)

    RăspundețiȘtergere