vineri, 3 august 2012

L'oreal candie's

Lansarea Miss Candy by L'oreal a avut loc acu' cateva saptamani in urma. Desi trebuia sa merg, din motive independente de mine nu am mai putut ajunge dar am avut bucuria sa primesc acasa un pachet cu bunataturi L'oreal si Douglas.

L'oreal a mizat vara aceasta pe pasteluri si foarte bine a facut deoarece eu sunt o fericita iubitoare de fineturi pastelate si am reusit sa rasuflu usurata vara aceasta pentru ca am scapat de color blocking care nu mi-a fost la inima deloc.
Am primit de la L'oreal o masca de par, un gloss si o oja. Toate rozosine si girlie as hell. :)
Nu am incercat decat oja si glossul, de masca inca nu am avut timp dar va spun ce cred de indata ce am rabdarea sa fac un dus mai lung de 10 minute.
Oja- magnifica. Cand am vauzt sticluta nu i-am dat sanse dar a fost pe gustul meu. Din 2 straturi unghiile au capatat opacitate si nu am avut timp sa-i pun top coat. A rezistat cam 3 zile onorabil. Dupa 3 zile orice oja se matuieste, isi pierde stralucirea, trebuie data jos.


Gloss-ul: bun si el. Sincer, nu ma prea dau in vant dupa glossuri si rujuri, nu prea suport sa am ceva pe buze. L-am testat de cateva ori, are o nuanta foarte naturala desi in sticluta rozul se arata cam turbat. Nu stiu cat rezista in mod normal deoarece eu tot timpul sunt cu cana de cafea sau sticla de apa dupa mine. Trebuie sa mentionez ca are un miros placut, discret.


Am mai primit din partea Douglas un pachet de servetele umede si un toner. Servetelele si-au ocupat locul imediat in geanta deoarece imi sunt foarte utile. Nu le folosesc pentru demachiat, le folosesc pentru curatat mainile daca nu ma pot spala, pentru raimprospatare daca transpir foarte tare sau ca sa sterg cate ceva daca ma apuca un chef nebun de curatenie in lucrurile personale. Imi plac ca au dimensiune mica si sunt practice. Din pacate, nu stiu cat costa.
Tonerul nu l-am folosit si nici nu il voi folosi. Am un program de ingrijire foarte strict, doar cu produse Paula's Choice si nu imi permit sa-mi pun nimic altceva pe fata deoarece in cateva deja simt protestele pielii.
Per total am fost cea mai fericita de oja, ma gandesc sa fac cu ea un model de genul asta, evident, adaptat:
Daca va tenteaza ceva, sigur gasiti in magazinele Douglas!

2 comentarii:

  1. foarte frumos din partea lor ,felicitari - imi plac taote -as vrea sa incercs si eu produsele lor ,.,

    RăspundețiȘtergere
  2. hey, color blocking n-o sa moara niciodata :P pe mine, in schimb, nu m-au omorat niciodata pastelurile ;))

    RăspundețiȘtergere