marți, 14 august 2012

Cum ne imbracam la nunti?

Dar totusi, cum ne imbracam la nunti?
Am scris aici cateva reguli de baza si le-am exemplificat pe majoritatea dintre ele in fotografii aici.
Cred ca majoritatea dintre noi am inteles foarte clar ce nu este voie sa purtam la o nunta ca sa nu facem greseli majore insa foarte multa lume ma intreaba "bine, bine, stiu ce nu e ok dar de unde sa-mi cumpar o tinuta potrivita pentru un eveniment de genul asta?"
Da, recunosc ca e greu sa gasesti ceva frumos, de calitate si la un pret rezonabil in magazinele noastre. As indrazni sa spun, aproape imposibil.Eu am cateva magazine preferate care ma scot mereu din incurcatura insa preturile sunt pe masura. Imi vine greu sa dau sute de lei pe o rochie simpla pe care nu o port la mai mult de 2-3 evenimente in care sunt aproape sigura ca nu ma intalnesc cu aceiasi oameni. Poate e o mentalitate gresita insa eu i-as spune cochetarie feminina.
Vara asta mi-am propus sa ajung la croitoreasa si am fost foarte determinata sa copiez un model Elie Saab, stiu pe cineva foarte priceput insa asa s-au desfasurat lucrurile ca nu am mai ajuns. Am avut insa norocul sa gasesc ceva deosebit la targul vintage de la Hotel Continental care se desfasura in perioada TIFF si am mai dat de inca o rochie dragutza la Outwear (magazinul meu preferat).
Daca nu reusiti insa sa ajungeti la targurile vintage (pe care va recomand sa le vizitati in cautare de comori) va recomand sa vizitati magazinele Guara si Nissa . Preturi cam piperate dar rochii foarte frumoase si materiale de calitate. In rest, pauza in Cluj, doar cu putin noroc puteti gasi in celelalte magazine ceva mai calitativ.
V-am promis si poze la categoria bine imbracate. Toate fotografiile din articol au fost facute de Laci de la Stil Masculin.ro pe al carui blog gasiti sfaturi foarte bine documentate despre cum sa-i imbracati pe domni. Mai bine chiar, ii puteti pune blogul in fata si sa invete sa se imbrace singuri, asta ar fi cu adevarat o usurare pentru noi, nu fetelor?
In fotografiile de mai jos veti gasi cateva exemple de tinute reusite, unele chiar frumoase. Nu pot spune ca e vreuna absolut impresionanta insa toate au ceva care imi place. Sper sa va placa si voua.
-ambele tinute imi plac. Ma deranjeaza putin sandalele cu talpa groasa, dau un aspect putin trashy tinutelor insa per total tinutele sunt bune din punctul meu de vedere. Imi place trena rochiei galbene si ador taieturile vintage ale rochiei albe din dantela.
-imi place lungimea rochiei si faptul ca a echilibrat prin aceasta lungime decolteul generos. De asemenea pantofii bej auriu, extrem de fini sunt o alegere foarte buna in aceasta tinuta.
-bunul gust nu are varsta. Doamna din imagine cu rochia bej are in jur de 50 de ani dupa aprecierea mea si a facut o alegere reusita.Rochia crem cu insertii aurii si pantofii bej inchis sunt o alegere frumoasa pentru varsta doamnei si ii evidentiaza frumos silueta admirabila.
- o rochie frumoasa, un model frumos desi destul de comun deja. Imi place culoarea rochiei si faptul ca a ales pantofi nude care ii alungesc vizual picioarele. Daca purtati o rochie mai scurta si nu aveti cele mai lungi picioare o pereche de pantofi nude sunt cea mai buna alegere. Plus trucul cu fond de ten pe care vi l-am spus deja.:D
-nu trebuie sa fii 90-60-90 ca sa arati bine. Doamna din imagine, in ciuda kilogramelor in plus afiseaza o tinuta admirabila. Rochia lunga, modelul ales,imprimeul, fluiditatea materialului si pantofii inalti sunt poate cea mai buna alegere pentru acest gen de silueta. La ea, as schimba doar plicul in rest imi place foarte mult.
-

-la aceasta rochie ma atrage foarte mult culoarea si imprimeul. Pentru cine nu stie, ador bulinele. Modelul rochiei nu e spectaculos, e destul de comun chiar iar accesorizarea nu ma da pe spate. Mai mult decat atat, la modelul acesta retro eu as fi ales un coc jos simplu sau un bob fals, nicidecul parul lasat pe spate. Insa per total e o tinuta buna.

Asadar, putem rasufla usurate, avem si romance care se imbraca bine.:)
Ah, question pentru voi: doriti sa mai apara astfel de articole pe blog? Am vazut interesul foarte mare pentru articolele anterioare de acest gen si daca imi confirmati, de voie de nevoie ma prezint la facut poze la nunti.:)

Mentionez inca o data ca nu sunt stilist, designer vestimentar si nu am nicio legatura cu lumea modei in afara de pasiune. Nu dau sfaturi avizate si comentariile mele la adresa acestor fotografii sunt strict pareri personale.



7 comentarii:

  1. Imi place ce ai ales, si da, as mai vrea sa vad astfel de articole. Ba chiar mai mult, daca iti face placere ai putea diversifica putin - cum ne imbracam la birou, la o petrecere, la un cocktail, la shopping, etc. Stiu ca sunt multe bloguri de fashion, dar o femeie obisnuita ca mine apreciaza mai putin extravaganta, iar in tinutele alese de tine am vazut mult bun simt, sunt tinute pe care le poate purta orice femeie normala, care nu se vrea a fi o fashion victim (chiar am apreciat tinuta doamnei supraponderale). Si mai vreau sa te rog ceva / de mult timp caut o pereche de pantofi nude, clasici, genul care nu se demodeaza niciodata - ai vreo sugestie? Ai vazut pe undeva ceva interesant, neaparat din piele? Ms.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce comentariu frumos, multumesc! Mie îmi plac hainele, iubesc moda dar nu sunt o fashion victim, iubesc simplitatea si bunul gust, mă gândesc ca asta si transmit :) mă bucur ca îți plac acest gen de articole pt ca si mie îmi plac :) deci mai fac! Cât despre pantofii nude am văzut o pereche superba, simpla

      Ștergere
    2. La Musette . Cam 250 de lei erau la reducere. Scuze de răspunsul împărțit , răspund de pe tel si numai așa vrea :D

      Ștergere
  2. da,mi'ar place sa mai citesc articole de genul pe blogul tau.
    as vrea sa te intreb care este trucul cu fondul de ten pt picioare mai lungi?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pantofii nude sunt si salvarea mea cand vreau sa adaug cm picioarelor:-) Dar care e trucul cu fdt? Ca eu nu eram pe faza cand l-ai zis:-)

    RăspundețiȘtergere