joi, 16 august 2012

Tae Bo- pareri dupa o luna

Cu toata rusinea trebuie sa recunosc ca nu am facut niciun fel de sport constant toata viata. Am mai fost la alergat, am mai facut bicicleta, am mai sarit coarda, abdomene in fata televizorului, mi-am cumparat stepper si alte cateva incercari de miscare dar care niciodata nu au devenit o rutina in viata mea. Adica le faceam o perioada si abandonam. De sala nu mai vorbesc, urasc sa trag de fiare.
Acu vreo doua luni mi-a rasarit ideea ca as putea sa ma apuc de sport, deoarece lipsa de miscare se vede si nu numai pe silueta ci si pe tonus, pe fermitate, pe starea de sanatate, per total...in tot.
Am ales o sala de aerobic din zona unde locuiesc eu, mai exact tae bo.
Nu prea stiu sa ve explic exact ce stil de sport este tae bo insa ca idee este o combinatie de arte martiale cu aerobic. Este ( cel putin pentru mine dar asa mi-a zis cam toata lumea) cel mai intens program de sport cardio. Nu stiu cat e de adevarat ca altele nu am mai facut, am inteles ca si kangoo jumps e foarte intens, dar pentru mine este foarte solicitant.
Daca e sa sa va descriu primele sedinte pot sa va spun doar ca imi venea sa vomit din 10 in 10 minute. Mi s-a parut extrem de dificil, mai ales pentru o persoana anti talent sportiv cum sunt eu, rezistenta fizica zero si pe deasupra si posesoarea unor kilograme in plus.
M-am dus cu groaza primele sedinte si dupa a 4-a sedinta am inceput sa simt o schimbare. Era greu dar nu mai era imposibil, deja rezistam sa duc aproape toate exercitiile la capat si am inceput sa le fac din ce in ce mai corect pe restul.
Astazi merg la a 10-a sedinta si va spun sincer, abia astept. Nu mai merg cu groaza si da, in continuare mi-e greu dar senzatia de dupa e divina. Ma simt usoara si plina de energie, e o sfarseala atat de placuta in corp dupa o ora de miscare, senzatie pe care eu nu am incercat-o pana acum.
Transpir de fiecare data foarte puternic, curge apa pe mine si parul mi-e atat de ud de parca am iesit de sub dus, asadar dupa logica mea cred ca e si eficient.
Nu pot sa spun ca am observat schimbari fantastice la numarul de kilograme, adica nu stiu daca am slabit sau nu deoarece nu m-am cantarit dar ce pot sa va spun cu certitudine e ca am o piele ferma, celulita s-a redus considerabl (asta inseamna ca nu se mai vede aproape deloc) si cateva perechi de blugi imi stau mai lejer ca si inainte. Dupa mine, rezultatele dupa o luna sunt fantastice, nu mi-am facut iluzii prea mari.
Planuiesc sa fiu consecventa cu acest sport, imi place si antrenoarea foarte mult ( arata fenomenal ), imi plac oamenii care merg deoarece nu sunt fite si nu ma simt inconfortabil in preajma lor.
Ah, sa nu uit, dovada ca am incheiat o luna de abonament:

5 comentarii:

  1. Perseverenta si spor in continuare. Ma bucur pentru tine, sincer!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perseverenta e cuvantul care-mi lipseste mie. Nu stiu cum sa fac sa-l adaug definitiv in vocabular :)

      Ștergere
  2. eu vreau sa incerc Kangoo Jumps, desi sunt adepta trasului de fiare :))
    Unde mergi la sala?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu locuiesc in Floresti, acolo merg. Kangoo nu am facut desi am auzit ca e tare, ma bate gandul sa incerc :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu le-am incercat pe toate,imi place mult kangoo jumps,imi place pilates,nu sunt super indragostita de tae bo,dar imi place :) pupici Lavi


    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere