joi, 2 august 2012

At least 30 days of healthy food- 11

Nu-mi prea place pestele. Ba mai mult, ani la randul nu am vrut sa pun gura pe peste sau fructe de mare.
Intre timp, constientizand cat e de sanatos am inceput sa ma fortez sa-l manac si acum am ajuns la performanta sa mi se faca cateodata pofta :D.
Mananc destul de des ton (ador pastele cu ton), pastrav si somon, mai departe nu m-am incumetat.
Ideea e ca sunt absolut convinsa ca si gusturile culinare se pot modela, nu cred ca e bine sa refuzi cu desavarsire sa mananci ceva, eventual poti incerca alt mode de preparare pentru ceva ce nu te incanta.
Oricum, vroiam sa va arat ce am mancat ieri la amiaz, adica o salata cu ton si capere. Contine salata verde, ceapa, morcov, lamaie, masline, capere si ton. Am mai adaugat putin sos de rosii la ea si a fost delicioasa.:) Asadar, daca nu stiti ce sa mai gatiti usor zilele astea, va sugerez sa incercati.

Un comentariu: