marți, 22 noiembrie 2011

Animal print mania

Sunt indragostita de animal print.Nu de orice animal print ci doar de imprimeul de leopard.Poate faptul ca sunt in  zodia leu are vre-o legatura.:) Este plin internetul de reguli de purtare a acestui tip de imprimeu, nu o sa le repet si eu deoarece in general e simplu, pastrezi tinuta simpla si adaugi animal print, un accesoriu sau un obiect vestimentar. Bineainteles, daca esti curajoasa poti mixa imprimeurile in asa fel incat sa formezi o tinuta spectaculoasa dar daca nu esti foarte creativa si nici foarte indrazneata mergi pe varianta sigura, respectiv purtarea unui singur element care sa contina acest imprimeu. Am observat ca multa lume se fereste de acest imprimeu deoarece atatea exagerari in ceea ce-l priveste a format o imagine usor deformata asupra sa si adevarul este ca daca exagerezi poti usor cadea in ridicol.
Eu detin cateva piese animal print, esarfele sunt preferatele mele si imi place sa le port in tinute all black cu accesorii aurii, rosii sau verzi.Mai am si o bluzita cu acest imprimeu dar nu prea o port complet la vedere, adaug de obicei un blazer, un pulover sau o camasa de matase peste ca sa simplific imaginea. Articolul meu preferat de care am profitat toata toamna sunt o pereche de tenisi animal print pe care ii ador si cu care am construit tinute originale, zic eu.Of, iarasi ma cuprinde dorul de toamna.
Mai jos, am gasit cateva tinute si elemente de inspiratie animal print. Pana vara viitoare imi propun sa devin mai curajoasa si sa incerc sa mixez animal printul cu alt imprimeu, de ce nu...chiar floral.











Voi purtati animal print? Daca da, cum?

3 comentarii:

  1. port foarte des, cred ca am cate o piesa pentru fiecare particica a corpului :)) ultima achizitie, botinele din piele de ponei cu imprimeu leopard...roaaaar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de ex am 3 perechi de ochelari de soare animal print, un cardi, o rochie (pe care o iau ca top), si un clutch. Nu le-as purta niciodata impreuna bineinteles. Prefer accesoriile animal print, la o tinuta simpla, nu prea ai cum sa dai gres cu ele.

    RăspundețiȘtergere