vineri, 18 noiembrie 2011

Profa de beauty

Imi pare rau pentru absenta din ultimele zile de pe blog, nu am mai putut posta la fel de des deoarece am avut cateva zile mai incarcate. Ieri am sustinut un curs de ingrijire&make up in cadrul unui team building, o sa pun si poze, sper ca maine. Totul a decurs minunat, am fost stresata, extrem de agitata si emotionata pana sa inceapa totul deoarece nu este usor sa vorbesti in fata a 30 de persoane cu varste cuprinse intre 20- 50 de ani dar in cele din urma totul a iesit minunat. Nu perfect, asa cum mi-am dorit dar a iesit foarte bine, fetele au fost incantate, am avut parte de multe intrebari carora cred eu ca le-am facut fata. Am inceput cu ingrijirea de baza, necesara oricarei femei, chit ca are probleme ale tenului, chit ca nu. Am continuat cu make up, tot asa elemente de baza, usor de inteles, jocul cu culorile, machiaj in functie de forma fetei, de ochi, de ten, etc. Am executat la final 2 machiaje si jumatate :) (o persoana nu a vrut machiajul complet, numai machiajul ochilor) care zic eu ca au iesit foarte bine.
Cateva concluzii dupa acest curs: majoritatea persoanelor inca cumpara produse fara sa citeasca lista de ingrediente, aproape nimeni nu tine cont de amabalajul produsului, trendul bio isi face din ce in ce mai simtitta prezenta, interesul pentru make up este mic la persoanele care nu au probleme ale tenului ( ceva de genul mi-ar placea dar mi-e lene sa incerc), din ce in ce mai multe femei sunt interesate de ingrijire si asta ma bucura enorm, am gasit cateva fete foarte bine informate in legatura cu ingredientele si nu in ultimul rand am observat ca majoritatea dintre ele sunt foarte interesate de acest domeniu, asadar pasionatelor de beauty, deschideti bloguri bine informate, avem public.:)
Cam atat, maine o sa revin cu poze.

4 comentarii:

  1. Vreau sa te intreb daca nu te superi ce profesie ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Agnes: momentan lucrez in departamentul de HR al unei firme de IT. In trecut am fost consultant Cosmetic Sensiblu si am tinut cursuri de make up si ingrijire cosmetica la o agentie de modele.

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari! asa e mereu, cand esti stresat, iese foarte bine, pentru ca dai tot ce poti mai mult ;) sunt trainer de 4 ani si-ti inteleg perfect agitatia si stresul dinaintea prezentarii...Doamne, cand imi amintesc la primele traininguri zici ca-mi era frica de participanti :))
    iti doresc la cat mai multe sesiuni, sper sa particip si eu la una, mi-ar face mare placere :*

    RăspundețiȘtergere