joi, 10 noiembrie 2011

Pro UGG

Cate injurii am auzit la adresa UGG-urilor, nici nu vreau sa imi mai aduc aminte. Recunosc ca acum cativa ani si eu ii gaseam...ciudati, mai ales imaginea de picior marit e greu de acceptat. Apoi, in timp am inceput sa devin interesata de fenomen. Cu Ugg-urile ori ai o relatie buna de tot, ori nu ai deloc. Iubitoarele de stil (atentie, nu de moda) le condamna la moarte, le numesc uratenii, hidosenii, talpa de animal si mai stiu eu cum. Zic eu, ca acestea nu le-au incercat deoarece dupa ce le incerci iremediabil te indragostesti. Sunt cele mai moi, comode, calduroase cizme ever, nu m-am udat niciodata la picioare cu ele iarna oricat de mare ar fi fost zapada si nici nu imi amintesc sa fi suferit de frig purtandu-le. Poti sa le porti in combinatii fashion, intradevar nu o sa bata niciodata la fund un toc dar pentru persoanele care nu tin atat de mult la eleganta consider ca sunt o alegere de vis pe timpul iernii. Eu pur si simplu nu ma pot desparti de ele, imi plac in aproape orice combinatie, de la rochite pana la paltoane, blugi sau colanti captusiti. Asadar, voi cele care urati Ugg-urile, dati-le macar o sansa.
Alegerile mele pentru iarna aceasta sunt:
Voi purtati UGG?

19 comentarii:

  1. eu am avut acum vreo trei ani si mi se pareau odioase si-atunci, mi se par odioase si-acum. imi aduc aminte ca prietenul meu mereu imi zicea sa renunt la ele ca sunt total nefeminine :))
    dar sunt foarte practice si cred c-o sa-mi cumpar si pentru iarna asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac foarte mult. merg la trening si la fuste in egala masura.:) sunt practice, calduroase, trendy. Am o pereche negre, originale dar as mai vrea. Tot originale:). Like pentru toate postarile tale. Like pt UGG. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ABeautyTale; mie mi se par feminine :D si practice si interesante pe deasupra, adica poti scoate usor o tinuta din anonimat cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lavi: Lavi, cand am vazut comment cu Lavi am crezut ca am vedenii, am un alter ego care raspunde la comentarii? Apoi mi-am amintit ca nu sunt unica cu acelasi nume :)))Mersi pt likeuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Primele sunt f frumoase si in ton cu trendul 'metalic'. Si eu le'am renegat la inceput,acum mi'au intrat sub piele :)

    RăspundețiȘtergere
  6. sotului meu ii plac foarte mult.eu am ultimul model din coloana,cele impletite numai ca sunt maro.le ador.

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi plac...aveti idee de unde pot cumpara ORIGINALE si la ce pret ajung?

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, sunt tare aproape de moartea pasiunii cizmele astea :)) dar chiar si asa eu le port iarna, in zilele cu zapada si cand e foarte frig. am o singura pereche, de 3 ani sunt aproape in aceeasi stare, le-am spalat si in masina de spalat, arata impecabil...deci si calitatea e super. uneori nu suntem in mood pentru tocuri sau pentru tinute elegante; atunci ugg-urile devin piese cheie ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Raluca, UGG Australia doar de prin magazinele de afara. Mie imi plac insa Whooga (tot UGG dar alta marca, facute tot din aceleasi materiale insa ceva mai ieftine). Chiar zilele astea aveau o reducere de 40% pe site www.whooga-eu.co.uk cu free upgrade la express shipping asa ca am profitat de ocazie si-am luat si eu o pereche :) in jur de 80 de lire parca au fost cu totul (classic tall).

    RăspundețiȘtergere
  10. Epurica-ms mult pt raspuns..voi cerceta

    RăspundețiȘtergere
  11. @Raluca: eu mi le cumparam de la cineva, nu prea stiu de unde se pot cumpara originale.Stiu ca mai aveau pe mycloset.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai idee daca cele de aici http://cizmeugg.ro/ sunt originale? Au preturi destul de bune si m-ar tenta :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu mai ies din ele de cum da frigul....preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Blossoms: stiu pe cineva care a comandat de pe acest site si a fost ok. In cazul in care ai dubii, comanda-i si intelege-te cu curierul sa te lase sa deschizi inainte sa platesti, daca nu iti place refuzi coletul. Sunt unii curieri care accepta, mai ales daca pretzul este mare. Eu asa fac cand comand ceasuri , parfumuri sau lucruri mai valoroase :D Ii farmec putin si rezolv problema:))). Sa imi spui daca comanzi si daca e ok.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Lavi :D Mersi. Mie sincer nu imi plac cum arata, dar prea le lauda lumea ca sunt comode si calduroase incat am ajuns sa vreau si eu pentru iarna :)) Mai ramane sa aleg culoarea si sa vad marimile, imi pare rau ca nu le pot proba, ca marime sunt intre 38 si 39 si de multe ori am probleme. Ma gandesc ca cel mai bine ar fi sa iau 39 ca sa le pot purta cu sosete mai groase cand e frig :D Tu ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  16. @Blossoms:o sa te indragostesti de ele, iti garantez. Cat despre numar eu sunt 38 si la UGG intotdeauna a trebuit sa iau 37 deoarece sunt o idee mai largutzi decat numerele normale si 38-ul imi joaca bine in picioare. Eu nu sunt intre doua numere, sunt 38 clar, cateodata la sandale chiar si 39 si tot merg pe 37 la acest gen de incaltaminte pt ca sunt altfel construiti. Eu zic ca ar trebui sa mergi pe 38 daca esti intre doua numere mai ales ca dupa cateva purtari mai cedeaza putin.

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac mult ca sunt foarte calduroase si eu sunt rea de frig. Nu le-as purtea in niciun caz cand ies in oras sau cand merg la birou, dar sunt perfecte in vacanta la munte (fara prea multa zapada).

    PS: Te-am adaugat in blogroll, daca iti face placere te astept pe blogul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  18. eu am gasit un site,www.sosoni.ro care vinde ugg-uri,nu stiu ce sa fac...oare sunt originale?

    RăspundețiȘtergere
  19. @Sanziana: m-am uitat putin pe el, nu stiu ce sa zic dar nu imi prea inspira incredere. Poti incerca pe My Closet.ro, stiu suta la suta ca acolo sunt originali, bine, sunt scumpi dar mai prinzi reduceri.

    RăspundețiȘtergere