vineri, 4 noiembrie 2011

Farouk Royal Treatment-Sampon cu Trufe albe-review

Va spuneam zilele trecute ca am sa vorbesc cat de curand despre un produs de par care imi place foarte mult. Nu mult, ci foarte mult.
Acest produs l-am primit spre testare de la Beauty One, un site de produse profesionale destinat folosirii in saloanele de cosmetice si pentru persoanele care vor intradevar sa incerce o experienta luxurianta acasa.
Am studiat mult siteul lor si oferta de produse inainte sa accept aceasta oferta deoarece acest blog nu este facut cu scopul de a testa orice, nu ma intereseaza sa pun produse necunoscute pe piele, consider ca pielea mea, parul meu, unghiile mele si tot ce mai am eu sunt de pret si tot ce pun pe acestea este atent studiat inainte mai ales din punct de vedere al ingredientelor. Poate ca sunt eu mai fitoasa, mai pretentioasa, mai cum vreti voi dar m-as simti penibil sa pun pe mine un produs de doi lei ( si aici nu ma refer la pret) doar ca sa ma aflu in campanii de testare.Pur si simplu nu ma intereseaza, ma intereseaza calitatea unui produs prin ingredientele sale cum ma intereseaza calitatea acestui blog care nu imi doresc sa fie neaparat celebru, imi doresc sa fie util.
Cum spuneam, am studiat aceste produse si mi s-au parut ok, am zis ca le voi incerca si voi da un feedback sincer si obiectiv indiferent de rezultat.
Am primit acest sampon:

Este un sampon care contine ulei din trufe albe, acest ingredient contine mai multa vitamina B in stare naturala decat orice alt incredient din lume. Facand abstractie de ingrediente pot sa spun cu mana pe inima ca este cel mai bun sampon pe care l-am folosit pana acum si spun asta referindu-ma la rezultate. Eu am un fir de par gros dar parul in general este destul de rar si lipsit de volum. Samponul acesta imi lasa parul fin, fin de tot (poate din cauza uleiului), plin de volum, usor si culmea, deloc gras. Oricum eu imi spal parul o data la 2 zile dar nu am observat sa se ingrase mai usor  decat inainte ba dimpotriva. Pe langa efectele de dupa care imi plac foarte mult, ador mirosul acestui sampon si imi pare rau ca nu-l pot reda exact asa cum il simt. Il las sa actioneze cateva minute bune in par, cam 5 ca sa aiba timp ingredientele sa isi faca efectul si imi miroase parul pana la urmatoarea spalare. Daca ar fi sa aleg un singur cuvant cu care sa descriu mirosul acestui sampon , cred ca acest cuvant ar fi :lux. Este nevoie de o cantitate relativ mica pentru spalare, face spuma destul de generoasa care imi face placere sa o tin pe cap datorita mirosului care asa cum am spus, ma incanta.Trebuie sa mentionez ca nu mai folosesc masca de par de cand am inceput acest sampon, nu mai simt nevoie, reusesc sa imi trec usor mainile prin parul ud, cu un alt sampon (Vichy foloseam pana acuma) il simteam deshidratat rau si aplicam masca la fiecare spalare deoarece nu reuseam sa il piaptan altfel si aratam ca o matura dupa uscare. Mai jos va arat o fotografie cu mine in care am parul spalat de aprox. 2 ore cu acest sampon si este doar uscat, nu intins, nu coafat, nu nimic.

Ii dau cu sinceritate nota 10 si vi-l recomand cu tot dragul.
Am mai primit impreuna cu acest produs un tratament cu menthol impotriva caderii parului dar nu mi-am format inca o opinie in ceea ce-l priveste, mai astept inca putin pana sa ii pot face o clasificare clara.
Acest produs il gasiti aici.

8 comentarii:

  1. chiar sunt in cautarea unui sampon de exceptie. nu vad pretul pentru acest sampon?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca am citit de 5 ori in articol cuvantul "incrediente",ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
  3. cu trufe albe...wawww...ce decadenta :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele: incearca sa le trimiti un mail, am observat si eu ca nu au afisat pe site pretul desi il vazusem zilele trecute la ceva oferta impreuna cu alte doua produse aveau un pachet la 90 de lei, pretz foarte bun pe asemenea calitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm...yam yam. msi de info, ii contactez luni ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ciubotaru Alina; da, de ce? eu nu contactez pe nimeni pentru testarea unor produse, daca vor parerea mea sa ma contacteze ei.:)

    RăspundețiȘtergere