marți, 29 noiembrie 2011

H&M + Versace= Fail

Am fost intoxicati de promovarea colectiei Versace pentru H&M. Cu cateva zile inainte de lansare toata presa, inclusiv toate blogurile de fashion vuiau, numai asta se putea citi peste tot. Am asteptat cu interes aceasta lansare deoarece de H&M ma leaga o dragoste veche care s-a adancit de-a lungul timpului datorita modelelor simple si originale care se potrivesc foarte bine cu stilul meu si care m-au convins.Nu pot sa spun ca mor dupa calitatea hainelor produse de ei dar la banii pe care ii cer pe articole, mi se par cinstiti.
In schimb, colectia Versace pentru H&M a fost pentru mine un soc. Ma asteptam ca modelele sa fie glamorous dar de aici pana la penibilitatile pe care le-au scos pe piata e drum lung. Buluceala care a fost la lansare sunt convinsa ca a fost datorita promovarii si a interesului fashionistelor pentru hainele de designer, insa ceea ce nu inteleg este de ce nimeni (sau aproape nimeni) nu a avut curajul sa spuna dupa lansare ca aceasta colectie este un dezastru.Inteleg si ca gusturile difera si ca ceea ce mie mi se pare oribil altora li se poate parea superb insa, totusi, lumea a vazut palmierii colorati sau sunt doar in imaginatia mea? Cu exceptia catorva accesorii si a unuia sau doua articole vestimentare mie hainele mi s-au parut penibile. Tot, de la design pana la imprimeuri si culori (materialele nu le-am testat) mi se par de prost gust si nu as da niciodata atatia bani pe un astfel de articol vestimentar, a oricui ar fi semnatura de pe eticheta.
Sunt foarte curioasa daca persoanele care au cumparat aceste articole le-ar fi cumparat si purtat si in conditiile in care le-ar fi gasit la un magazin no name.Sincer, nu cred.
Mai jos, cateva din articolele care mi-au displacut in totalitate:






Si cateva articole pe care le gasesc dragute si purtabile:





Voua cum vi s-a parut colectia?
Fotografiile au fost preluate de pe siteul oficial H&M.

6 comentarii:

  1. Ma regasesc perfect in postarea ta. O mare parte din colectie nu a fost pe gustul meu. Mi-au placut cateva chestii, insa nu cat sa ma duc sa ma lupt pe ele :P Where's the fun of wearing mass designer stuff nu prea inteleg. Raman la piesele mele, thrifted sau nu, putine, dar fara palmieri :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da, a fost o colectie pentru cei mai indrazneti vestimentar; e drept ca piesele striga tare, dar mie nu mi se par deloc penibile, dimpotriva, mi-au placut majoritatea. Fireste ca e o chestiune ce tine exclusiv de gust :); eu as purta cu placere 80% din colectie, accesorizata dupa propriul meu plac ;) probabil tu ai un stil vestimentar mai potolit si de asta nu ti s-a potrivit nicidecum, insa nu mi se pare o colectie proasta, ci mai degraba una selectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @stilistele: nu stiu ce sa zic sincer, da am un stil mai potolit dar imi plac si exagerarile vestimentare, o bloggeritza care imi vine acum in minte la acest capitol care imi place f mult este Andreea de la Thrill of the heel care mi se pare foarte indrazneata si recunosc ca nu as avea curajul sa ma imbrac ca si ea dar totusi de aici pana la inimioare si palmieri plus franjuri si mai stiu eu ce mi se pare mult prea mult. Mie sincer nu imi place, nu vad bun gust in aceasta colectie deloc, ba dimpotriva vad doar epatare. Intradevar, este si vorba de gusturi dar din punctul meu de vedere 9chiar daca nu sunt critic de moda) este o colectie foarte slaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oribila! Nu mi-a venit sa cred cand am vazut pozele cu fete care se bateau pe carpe la lansare! Da, mi-au placut o fusta metalica si o geaca de piele, dar itemurile kitchoase mi-au luat ochii


    PS: Ai un blog award de la mine: http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/11/versatile-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanta imi place tare mult si as purta-o ca si element statement al tinutei. Dar restul colectiei nu imi place, mai ales partea pentru barbati... E way too much!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie mi-a placut rochia si geaca de piele si o bratara. Restul nu sunt stilul meu. Nu stiu daca e chiar nereusita colectia, nu sunt critic de moda si am mai mult bun simt decat simt al modei, recunosc. Insa nu stiu de ce te-ai fi asteptat la altceva, toata colectia asta urla Donatella, e exact stilul ei. Casa Versace nu mai e oricum ce a fost dupa moartea designer-ului, iar colectia e specifica stilului abordat in prezent. My 2c

    RăspundețiȘtergere