luni, 14 noiembrie 2011

Momente de aur

Mie nu imi prea place sa fac baie. Sa nu aud rasete in spate, am zis ca nu imi prea place sa fac baie deoarece nu prea am eu rabdare la partea cu relaxatul, imi plac dusurile rapide si efective.:) Asadar, ma spal.:D
Insa, atunci cand fac baie imi place sa o fac ca la carte. De obicei fac asta sambata cand am timp sa ma inmoi bine, sa ma cremuiesc, sa stau cu ochii inchisi, sa ma las invaluita de arome, sa citesc o revista glossy, sa ascult niste muzica buna, sa...cam atat pot spune cu voce tare.:)

O sa va impartasesc cateva tipsuri de la mine pentru o baie de calitate plus cateva "furate de ici de colo".Stiu ca astazi este doar luni dar poate sunt cateva norocoase printre voi care pot beneficia de acest rasfat si in timpul sptamanii.
1.In primul rand imi place ca spatiul din jurul meu sa fie perfect curat si oricat as fi de obosita daca vreau sa beneficiez de acest ritual cum se cuvine spal bine baia (toata) inainte ca sa fie inauntru mirosul acela de curatenie care inspira orice femeie, sper. Frec totul pana straluceste si abia apoi incep.
2.Umplu cada cu apa nici prea calda nici prea rece. O apa fierbinte poate cauza neplaceri persoanelor cu tensiune mica ca si mine deoarece oboseste inima, asadar este recomandat ca apa sa fie la o temperatura medie, suportabila. O apa rece provoaca o senzatie neplacuta deci excludem varianta aceasta din start.
3.Daca ai pielea uscata adauga cativa stropi de ulei in apa, poate fi ulei de masline, ulei de migdale, ulei de argan, ulei de arbore de ceai, ulei de avocado. Daca ai pielea grasa poti adauga ulei de jojoba, de sambure de struguri, de limba mielului, de seminte de merisor, de canepa sau de germeni de grau.Nu sunt uleiuri cu aroma placuta dar vor da un confort nemaipoment pielii tale.
4.Daca vrei ca ritualul sa contina si spuma adauga un strop de spuma de baie dar nu foarte multa pentru ca sunt in general foarte parfumate si exista riscul sa iti irite pielea. De asemenea, cosmeticele parfumate, valabil si pentru gelurile de dus sunt periculoase pentru igiena zonei intime deoarece sunt foarte acide.
5.Daca vrei totusi sa te invaluie aromele parfumate aprinde betisoare in jur sau lumanarele peste care poti sa torni cativa picuri de ulei parfumat. O sa schimbe total atmosfera si o sa iti induca o stare de bine si de confort psihic.Poti adauga muzica pe fundal dar la volum minim.

6.Minimalizeaza lumina din baie. Incearca sa creezi o atmosfera nu neaparat romantica ci reconfortanta, o lumina plapanda te va ajuta sa te eliberezi de stres.
7.Pune un prosopel sau o pernita sub cap si incepe sa te intinzi usor.

8.Inchide ochii sau daca nu ai rabdare, rasfoieste o revista care iti este draga.Chiar si veche, nu conteaza.Ceva usor de citit, amuzant sau chiar...prostesc.Nu trebuie sa te culturalizezi in baie, trebuie doar sa te relaxezi.
9.Dupa cateva minute incepe sa freci usor pielea cu un prosop mai zgrunturos.Usor, fiecare particica a corpului in parte.Dupa ce ai terminat aceasta operatiune spala din nou fiecare particica in parte cu un gel de dus bland, cu un miros usor sau chiar fara.
10.Iesi din baie la fel de usor precum ai intrat. Cremuieste-te bine cu o crema hidratanta si invaluie-te intr-un halat moale. Baga-te in pat si stai asa macar 15 minute.

Esti gata, de aici incolo esti liber/a sa faci tot ce iti pofteste inima.Ai grija doar la activitatile care necesita multe energie, o sa fii putin molatec/a o vreme. Lasa consortul sau consoarta sa faca treaba, tu esti post relaxare. Treaba in casa, la ce v-ati gandit?:)

4 comentarii:

  1. mie imi plac mult de tot baile, in special datorita senzatiei de relaxare pe care mi-o lasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi placeeeeee...dar evit...fac dush...am o piele uscataaa...si baile mi-o usaca si mai tare...chit ca pun eu uleiuri...etc..

    RăspundețiȘtergere