luni, 28 noiembrie 2011

Outfit day.

Imprimeul meu preferat sunt, dupa cum bine se vede in aceasta postare, bulinele. Daca pana nu demult o singura piesa imprimata era mai mult decat suficient intr-o tinuta, de cateva sezoane incoace regulile s-au schimbat.Asortarea cromatica nu mai este obligatorie, se mizeaza pe asortarea texturilor sau de ce sa ne ascundem dupa degete, nu prea mai sunt reguli in construirea unei tinute.Purtam ce ne place, ce ne sta bine, aproape oricand, aproape oricum.Daca tot vine iarna si griul care ne inconjoara ne pune capac, ideal este sa ne inveselim tinutele cu culori jucause care sa ne dea o stare de bine.

7 comentarii:

  1. Ma cam feresc de buline, dar la tine imi place cum ai asortat. Nu ti-e friiiiggggg? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Coconut: ba daaaaaa, muream de frig.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. iii...bulinute...
    nu am nimic in sifonier care sa contina bulinute :D..insa cand le vad la altcineva imi plac:X

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac bulinele si felul in care ai folosit trei tipuri diferite de imprimeu. very nice!

    RăspundețiȘtergere