marți, 1 noiembrie 2011

Outfit day.

Cami este astazi prezenta in rubrica Outfit day. Este agent de turism in Cluj si prietena mea de la varsta de 3-4ani, adica de vre-o 22 de anisori. Bineainteles ca nu a putut refuza invitatia mea de a aparea aici, nu ma prea refuza ea in general (nu-mi rezista :D) si iat-o in fata obiectivului meu. A ales o tinuta neutra iar ca punct central al acesteia s-a folosit de pantalonii inflorati care ii vin perfect. Imi place la tinuta ei contrastul dintre tonalitatea neutra a culorilor care in prima faza iti da impresia de mohorat dar in acelasi timp imprimeul jucaus al pantalonilor care scot din anonimat purtatoarea.
Dar sa lasam imaginile sa vorbeasca (click pe foto pentru a mari imaginea)

11 comentarii:

  1. Imi place ce vad. O combinatie reusita, cum ziceai in articolele anterioare...materiale care aparent nu ar merge, dar imbracate se potrivesc de minune! La cat mai multe combinatii si modele! Succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac la nebunie pantalonii!!!De unde ii are? Foarte frumoasa tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! O combinatie reusita, imi place.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. @Gia: sunt second hand panatlonii.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac pantalonii, i-as fi purtat cu o geaca de piele crem, scurta, sau cu alta culoare pastel; ar fi iesit de vis in evidenta ;)
    foarte draguta prietena ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. @coco: si mie imi plac la nebunie! :D
    @stilistele: multumim de complimente :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Era prea frig pentru geaca de piele, cu greu mare mi am dat o si pe asta jos;)Lavi, ai uitat sa spui second hand Floresti:)

    RăspundețiȘtergere