miercuri, 30 noiembrie 2011

Tag

Am primit un blog award de la Little princess si Krista si cerinta este sa spun 7 lucruri despre mine. Nu obisnuiesc sa fac taguri dar le multumesc fetelor si de data asta o sa fac o exceptie.

1.Sunt foarte stricta in ceea ce priveste ingrijirea tenului meu.
2.Ador blogurile de moda, imi petrec mult timp liber frunzarind bloguri care imi plac si care ma inspira.
3.Daca imi place ceva, imi place foarte mult, daca iubesc ceva, iubesc cu pasiune. Mi-a placut atat de mult blogul Corinei Allan www.pasagera.ro incat l-am citit intr-o zi tot si in saptamana aceea l-am mai recitit inca de trei ori. Intru si ma informez de acolo aproape zilnic, m-am abonat si la jurnale medicale, inspirata fiind de ea.
4.Imi place fotografia. Daca nu am o fotografie buna de pus pe blog, atat cu mine cat si cu subiectul despre care vorbesc mai bine las textul fara imagini.Am investit recent intr-un aparat semi profesional pe care intentionez sa-l folosesc din ce in ce mai mult pentru acest spatiu.
5.Sunt o perfectionista ...uneori. Daca tinuta, parul, machiajul nu ma multumesc pe deplin o sa am o zi proasta.Suna superficial si poate asa si este dar pentru mine conteaza exteriorul meu, din fericire nu am aceleasi pretentii si de la ceilalti. In schimb in alte lucruri sunt o delasatoare si ma enerveaza enorm lucrul asta la mine, pierd lucruri extrem de usor si mi-e lene sa le caut, sunt uituca si nu merg la medic decat daca sunt pe moarte.
6.Imi place enorm sa citesc, carti, bloguri, presa, este activitatea mea preferata.
7.Shoppingul este sportul meu preferat.:)

Tagul migreaza catre toate fetele din blogroll-ul meu.

Un comentariu:

  1. Si mie imi e dor de blogul Corinei, gaseai continut de calitate acolo. Ce sa mai spun de citit si shopping? Luv them :*

    RăspundețiȘtergere